Starając się zachować racjonalne myślenie przy sporządzaniu listy zakupów, wybieramy produkty, które są obowiązkowe, nieodzowne i co najbardziej newralgiczne: w przystępnych cenach. Wchodząc do sklepu mamy sprecyzowany, ściśle określony spis, a jednak często okazuje się po powrocie ze sklepu, że kupiliśmy więcej niż zaplanowaliśmy. Otóż sieci handlowe wywierają wpływ na klientów przy dokonywaniu zakupów. Ludzie kompetentni w tej dziedzinie deliberują jakie wprowadzić działania, innowacje aby zmotywować klientów do nabywania towarów w tym właśnie sklepie. Niektórzy konsumenci interpretują to jako nieczystą grę psychologiczną.
Glucholazyonline.com.pl w Twoim smartfonie!
Masz dla nas temat? Wyślij foto i opis poprzez aplikację mobilną. To najszybszy sposób na dotarcie do czytelników.
Najnowsze wiadomości i informacje o mieście w jednej aplikacji!
Aplikację na smartfony z systemem Android pobierzesz tutaj.
- Odsłony: 200
- Opublikowano
- Małgorzata Jurczyk-Żegleń